
kétszámjegyű növekedést könyvelt el a cég, elsődlegesen az exportnak köszönhetően.
A népszerűség legfőbb okaként nem meglepő módon a biztosabb védelem és a nagyobb higiénia iránti megnövekedett igényt nevezte meg a szakember, de utalt arra is, hogy a mindenki szeretne minél kevesebb időt tölteni az eladóterekben, ezért a minél gyorsabban megragadható árut választja. Ugyancsak megnőtt a készétel házhoz szállítására szolgáló legkülönfélébb műanyag edények és kiegészítők, elsősorban a mikrózható polipropilén dobozok és a hozzájuk való, jól zárható fedelek iránti igény.
Akárhogy is, ez még mindig
nem ellensúlyozza az egyszer használatos műanyag edények forgalmának visszaesését,
és mivel ez utóbbi nem a koronavírus miatti iskola- és menzabezárások miatt, hanem az egyszer használatos edények visszaszorítására tett uniós erőfeszítések miatt van, nem is fog megváltozni a járványhelyzet elmúltával – tette hozzá.
További híreket "koronavírus" témakörben, ide kattintva olvashat tematikus oldalunkon.