Két éve 20 ezer látogatója volt a kiállításnak a világ 74 országából, a 460 kiállító pedig 24 országot képviselt. Éppen ezért döntöttek úgy, hogy nem lehet feladni a rendezvény nemzetközi jellegét, ami a jelen körülmények közt viszont megvalósíthatatlan. Armin Hilpold, a Fiera Bolzano elnöke szerint azért is lényeges megőrizni a nemzetközi publikumot, mert az almaexportban világelső Dél-Tirol, amelynek fővárosa, Bolzano ad otthont a kiállításnak immár negyedszázada.
A Covid-járvány bizonyította azt is, hogy az üzleti kapcsolatokban semmi nem helyettesíti a személyes találkozást. Ez a hibrid megoldás remélhetőleg mindenkinek megfelelő lesz, és az idei rendezvényre széles közönség lesz kíváncsi. A digitális rendezvényen, november 19-20-án az Interpoma Kongresszus témái kerülnek sorra, valamint az Interpoma Future Hub, ami a startupok nemzetközi digitális platformja és promóciós lehetősége. Új esemény lesz az Interpoma Business Match, ahol egymásra találhatnak a cégek és az érdeklődők.