Guillaume Le Cunff, a Nespresso vezérigazgatója a Reutersnek elmondta: a fogyasztók egy jelentős része nincs tisztában azzal, hogy az alumínium kapszulák újrahasznosíthatók. Úgy véli, a tömörített papírpépből készült csomagolás sok ember számára vonzó lehet.
„Nem célunk az összes alumíniumkapszulát papírra cserélni, inkább szeretnénk választási lehetőséget kínálni a fogyasztók részére. – mondta Le Cunff.
A Nespresso a Nestlé egyik legnépszerűbb márkája, 2021-es 6,4 milliárd svájci frank (6,5 milliárd euró) árbevételével, és egyben ez a cég egyik legnyereségesebb üzletága is.
Három éves fejlesztés eredménye az új kapszula, melyet a svájci és francia piacon tesztelnek, de Le Cunff nem ismertetett eladási célokat.
A vezérigazgató azt is hangsúlyozta, hogy ezzel az innovatív megoldással
„A komposztálható csomagolással nem csak új fogyasztókat fogunk megszólítani, de azok is vissza fognak térni, akik környezetvédelmi szempontok miatt felhagytak a kapszulás termékeink vásárlásával.” – tette hozzá az igazgató.