Európában az olasz VOG és VIP konzorciumok termesztik és forgalmazzák a Cosmic Crisp almát. Marketingkampányuk részeként indultak a Todiban rendezett nemzetközi hőlégballon-versenyen (International Baloon Grand Prix).

Nemcsak egy Cosmic Crisp hőlégballon szállt fel a rendezvényen a 70 résztvevő közt, hanem a csapatok is kaptak belőle kóstolót.
A klubfajtát komoly marketingkampány vezeti be a fő piacokon, Olaszország mellett Németországban és Spanyolországban. Februártól augusztus végéig különleges installációval hívták fel a vásárlók figyelmét az almára, amihez digitális bemutató tartozott és a termesztők személyesen is megjelentek az üzletekben, válaszoltak a vásárlók kérdéseire.
A jövő évi kampány februárban kezdődik majd, az ideinél nagyobb mennyiséggel, mert új ültetvények fordulnak termőre. A hőlégballonos bemutató és a tévéreklámok sikere alapján továbbra is a mennyei élvezetekre helyezik a hangsúlyt, és folytatják a kereskedelmi marketinget, kóstoltatásokat, mert a vásárlók nagyon kedvezően fogadták a fajtát.









