A Grand Tokaj munkatársai számára az idei kiállítás helyszíne, Chiba, jobb volt, mint a korábbi Bay. Mindenképpen pozitívan értékelik, hogy tapasztalhatóan sok látogató érkezett a rendezvényre, akik nagyon nyitottak és érdeklődőek voltak. A rendezvényt követő napokban keresnek meg személyesen minden érdeklődő látogatót, így a Foodex valódi eredményei később realizálódnak. Szabó Zoltán azonban bízik benne, hogy a tokaji borok iránti helyszíni fellángolást az eladások is követni fogják.
Bővülő partneri kapcsolatok
A Japán piacon még csak kisszámú vevőkörrel rendelkezünk, mindenképpen szerettük volna ezt kibővíteni – mondta Miklós Zsuzsanna, a Hús-sziget Kft. munkatársa. Hozzátette: „Bízunk abban, hogy a kiállításokon történő részvétellel mindig további vevőket érünk el és új kapcsolatokat tudunk építeni.” Mivel a stand kialakítása a helyi igényeknek megfelelően az Agrármarketing Centrum szervezésében történt, a cég a reklámanyagok és bemutató prospektusok összeállítására fektettett nagy hangsúlyt.
Az első tárgyalások tapasztalatai alapján a jövőben több vevővel is együtt kívánnak dolgozni. Mindenképpen sikeresnek tekintik a részvételt, és a cég munkatársai is pozitív élményekkel tértek haza Japánból.
Ez is érdekelheti:
METRO Nagykereskedelem a SIRHA kiállításon, agrármarketing szemmel
Fából vaskarikát? Nem, szemüvegkeretet!