0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2025. szeptember 10.

Foodex: magas vásárlóerő, de egyedi igények

Tíz kiállító részvételével, egy 100 négyzetméteres közösségi standmegjelenéssel vett részt az Agrármarketing Centrum a Csendes-óceáni térség legnagyobb élelmiszer és ital szakkiállításán, a Foodex-en.

A Grand Tokaj munkatársai számára az idei kiállítás helyszíne, Chiba, jobb volt, mint a korábbi Bay. Mindenképpen pozitívan értékelik, hogy tapasztalhatóan sok látogató érkezett a rendezvényre, akik nagyon nyitottak és érdeklődőek voltak. A rendezvényt követő napokban keresnek meg személyesen minden érdeklődő látogatót, így a Foodex valódi eredményei később realizálódnak. Szabó Zoltán azonban bízik benne, hogy a tokaji borok iránti helyszíni fellángolást az eladások is követni fogják.

Bővülő partneri kapcsolatok

A Japán piacon még csak kisszámú vevőkörrel rendelkezünk, mindenképpen szerettük volna ezt kibővíteni – mondta Miklós Zsuzsanna, a Hús-sziget Kft. munkatársa. Hozzátette: „Bízunk abban, hogy a kiállításokon történő részvétellel mindig további vevőket érünk el és új kapcsolatokat tudunk építeni.” Mivel a stand kialakítása a helyi igényeknek megfelelően az Agrármarketing Centrum szervezésében történt, a cég a reklámanyagok és bemutató prospektusok összeállítására fektettett nagy hangsúlyt.

Ennek meg is lett az eredménye, mert Miklós Zsuzsanna tapasztalatai szerint erősen pozitívak a visszajelzések. A vevők érdeklődnek a jó minőségű húsok iránt, amiket a Hús-sziget Kft. kínált.

Az első tárgyalások tapasztalatai alapján a jövőben több vevővel is együtt kívánnak dolgozni. Mindenképpen sikeresnek tekintik a részvételt, és a cég munkatársai is pozitív élményekkel tértek haza Japánból.

Ez is érdekelheti:

METRO Nagykereskedelem a SIRHA kiállításon, agrármarketing szemmel

Fából vaskarikát? Nem, szemüvegkeretet!

Forrás: magyarmezogazdasag.hu

Magazin ajánló: