0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. április 14.

Foodex: magas vásárlóerő, de egyedi igények

Tíz kiállító részvételével, egy 100 négyzetméteres közösségi standmegjelenéssel vett részt az Agrármarketing Centrum a Csendes-óceáni térség legnagyobb élelmiszer és ital szakkiállításán, a Foodex-en.

Nagy népszerűségnek örvend a tokiói seregszemle a magyar kiállítók körében, a Covid-járvány miatti kényszerszünet okán azonban négy év után szervez ismét közösségi standot a társaság. A japán kiállítási megjelenésen túl üzletember találkozót és élelmiszeripari szemináriumot is szervezett az Agrármarketing Centrum a Tokiói Magyar Nagykövetséggel együttműködve, tizenkét hazai cég, és mintegy nyolcvan külföldi beszerző számára.

Figyelemreméltó a magyar termékek iránti érdeklődés a japán piacon, éppen ezért örvend kiemelt népszerűségnek a Csendes-óceáni térség legnagyobb élelmiszer és ital tematikájú szakkiállítása a magyar cégek körében. Az eseményen 2019-ben 94 országból 3 316 kiállító mutatta be a termékeit a 85 000 látogató részére.

A 2023. március 5-8. között zajló seregszemlén az Agrármarketing Centrum által üzemeltetett közösségi standon többek között fagyasztott zöldségeket és gyümölcsöket, mézeket, kacsa és libahúst, borokat, szárított organikus zöldségporokat, sajtokat, cukor- és gluténmentes gabonaszeleteket, pálinkákat ajánlottak a külföldi importőrök figyelmébe.

A kiállítási megjelenés mellett a Tokiói Magyar Nagykövetségen üzletember találkozót szerveztek a Hungarian Food Business Program keretében tizenkét hazai cég és mintegy nyolcvan külföldi beszerző, disztribútor részvételével. Az ilyen alkalmak kiváló lehetőséget jelentenek az exportképes hazai cégek számára, hogy üzleti kapcsolatokat építsenek a térségben.

A japán piac kifejezetten érdeklődik például a kacsa és libahús, valamint a különböző organikus termékek iránt.

A kiállításon folyamatosan veszi nyilvántartásba a magyar termékek iránt érdeklődő külföldi szakmai beszerzőket az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program. A program digitális platformja, a Hungarian Food Business katalógus már 219 magyar élelmiszeripari gyártócég több mint 2000 termékét, 364 külföldi beszerző vállalat és további 129 egyéb felhasználó – jellemzően nagykövetség, főkonzulátus, szakmai szervezet – adatait tartalmazza.

Forrás: magyarmezogazdasag.hu

Magazin ajánló: