– Ahogy említettem, számunkra a kiváló ízvilág mellett rendkívül lényegesek a minőségi alapanyagok, folytatta Keller Norbert.
– Az alapanyagokat magyar vállalkozásoktól szerezzük be, így biztosak lehetünk benne, hogy a termékekben nincsenek oda nem való összetevők. Ez az egyik alapja annak, hogy az adott termék minőségi és egészséges legyen. S ha a készítésének ez a része adott, akkor következhet a feldolgozás, a termékek összeállítása.
A Vadon Szószműhelyben szorgos és precíz munka folyik annak érdekében, hogy a termékeik a lehető legízletesebbek legyenek. A tervezés hatalmas odafigyelést igényel.
Minden apróságra figyelni kell, semmit nem szabad kihagyni a sorból. Amikor az adott termék elkészül, minden tekintetben „összeáll”, rendben van, akkor a készítését teszteljük kisüzemi körülmények között is.
S ha az ízektől kezdve minden paraméter megfelelő, akkor következhet a készítés nagy tételben.

– A termékek a lekvárokhoz hasonlóan készülnek. A hozzávalók elkeverése után a terméket melegítjük, forrón palackozzuk, majd kidunsztoljuk. Ezek is olyan folyamatok, melyek esetén nem lankadhat a figyelem egy pillanatra sem. Nemrégiben szereztünk be egy félautomata címkézőt, ami nagyban megkönnyíti a munkánkat.
Ahogy azt Keller Norbert és Keller Boglárka elmondja, a termékeket elsősorban a fiatalabb generáció kedveli. Ők azok, akik a húsételeket nem nagyon tudják elképzelni különböző szószok, mártások nélkül. Öröm, hogy e termékeket egyre többen fedezik fel és használják.
– Inkább a fiatalabb generáció körében népszerűbbek a termékek, fogalmaztak. – A hagyományos magyar konyhához nehezebben társítható, de például egy hagymalekvár itt is megállja a helyét. A Klasszikus hagymalekvárunk mellett a Fokhagymás-aszalt paradicsomos csatni, a Csípős fokhagyma csatni és a „Szósz: mindenhez IS” nevű termékünk a legnépszerűbb, de a Prémium whiskeys-mézes BBQ-szószra is van érdeklődés. Úgy véljük, a prémium termékekkel inkább csak egy szűkebb réteg fogható meg. Nálunk minden kézzel készül, munkaigényes, egy nagyüzemi termékkel árban nem, csak minőségben tudunk versenyezni. Új szereplőként nincs egyszerű dolgunk, el kell jutni az emberekhez. Aki kézbe veszi, megkóstolja, az már vásárolni is fog. De ehhez jelen kell lenni minél több gasztronómiai rendezvényen. Szeretnénk termékeinket minél szélesebb körben megismertetni a fogyasztókkal, viszonteladókhoz, éttermekhez bekerülni, és minél több, színvonalas rendezvényen részt venni. Mindez szükséges ahhoz, hogy családi manufaktúránk tovább fejlődhessen, és a jelenleg készülő termékek mellett újakkal is meg tudjunk jelenni a piacon.
– Mindenképp szeretnénk fejleszteni, beruházni és pályázni. A közeljövőben tervezzük egy autokláv beszerzését, hogy a termékpalettát színesíteni tudjuk, bővülni fogunk raktárhelyiséggel és fejlesztési terveink vannak a megújuló energiák felhasználása tekintetében is – tette hozzá Keller Norbert.
Ez is érdekelheti: