Az élénksárga szín a Kärcher cég jelképe volt, ami megkülönböztette termékeiket versenytársaitól. A vállalat a közelmúltban piackutatást végzett a fogyasztók körében, amiből kiderült, hogy míg a kertészeti és kültéri berendezések esetében az élénk színek népszerűek, addig a lakásokban sok fogyasztó a fehér készülékeket részesíti előnyben.

Ezzel együtt megjelentek a Signature Line, azaz a csúcskategóriás termékek is. A színváltáshoz kapcsolódik ez a különleges termékcsalád bevezetése. Az egyes készülékkategóriák csúcstermékei tartoznak a Signature Line-hoz, és ezeket a prémium termékeket a cégalapító Alfred Kärcher eredeti aláírásával látják el. Ez a közvetlen kapcsolat a névvel az innovatív szellemet és a minőséget szimbolizálja, és egyértelművé teszi, hogy a Signature Line termékek a Kärcher kategóriájukban a legjobbak.
Az aláírás nem az egyetlen különleges dizájnelem, amely megkülönbözteti az új termékcsaládot. A termékek prémium csomagolásban is megjelennek majd, ami többek között láthatóbbá teszi őket az az üzletek polcain.
Tehát a korábban sárga színben is kapható otthoni takarítási berendezések 2024-től kizárólag fehér színben lesznek kaphatók. Ekkor kerülnek forgalomba az első Signature Line termékek is. A kertészeti és szabadtéri berendezések viszont továbbra is sárga színűek maradnak.

A Kärchert a kezdetektől fogva a találékonyság és az innovatív gondolkodás jellemzi. A vállalatot 1935-ben Alfred Kärcher feltaláló alapította meg. Úttörő fűtéstechnikai termékötleteit képes volt egyedül elkészíteni és piacra vinni. Az első európai forró vizes magasnyomású tisztító berendezés feltalálásával 1950-ben megalapozta a világszerte vezető tisztítási szakértővé válás folyamatát. Miután Alfred Kärcher 1959-ben elhunyt, felesége Irene folytatta férje életművét egészen 1989-ben bekövetkezett haláláig. A Kärcher a mai napig családi vállalkozásként működik, melynek székhelye a Stuttgart melletti Winnendenben található.