Peru egyebek között Chilében, Brazíliában, az Egyesült Államokban, Németországban, Spanyolországban, Hollandiában, Oroszországban, Kínában, Dél-Koreában és Japánban tart fenn az export bővítését, az üzleti befektetéseket és az ország idegenforgalmát támogató irodákat, összesen harmincat. Az irodák munkatársai részt vesznek az ezekben az országokban rendezett nagy kereskedelmi vásárokon, és segítenek összehozni a potenciális külföldi vásárlókat a perui külkereskedelmi vállalatokkal. Ezzel párhuzamosan Peru különböző régióiban is létesültek irodák, ahol keresik az új hazai vállalkozásokat és segítik azok nemzetközi piacra lépését.

Jelenleg még 35-45 napba telik, amíg Peruból az áru hajókkal eljut Kínába, ami például az áfonya exportjának nem kedvez. A közeljövőben azonban új tengeri útvonalat jelölnek ki Sanghajba, így a tranzitidő 25 napra csökken. Továbbá nyolc új útvonalat terveznek Callao kikötője és különböző ázsiai kikötők összeköttetésére is, ami akár kereskedelmi csomóponttá is teheti Perut. Jelenleg még kevés perui cég vállalkozik nagyobb hozzáadott értékű termékek előállítására.
Például az össztermés 5%-át, 15 ezer tonnát kitevő másodosztályú áfonya nehezen értékesíthető, fagyasztott termékként viszont lenne rá piac, és így minimálisra csökkenthetnék a kidobásból eredő veszteségeket. A perui mezőgazdasági vállalatok megfelelnek a szigorú európai normáknak mind a csomagolást, mind a munkaügyet illetően.