
„Nem értem, miért nincs késztetés a narancsfogyasztásra. A gyümölcsök jó minőségűek, 30-40 százalékkal kevesebb a termésmennyiség, mint tavaly, és mégsem vásárolja senki a gyümölcsöt” – mondta José Martinez az Enbata Fruits-tól.
A Freshplaza cikke szerint az Enbata Fruits a spanyol citrusfélék franciaországi forgalmazója, és Rosita Espagne márkanéven értékesíti a narancsát.
„Fajtától és származási helytől függetlenül tapasztalható a fogyasztás csökkenése. Nekem az ágazat összes szereplője azt mondja, hogy nincs narancsértékesítés. Ez egy nagyon nagy probléma” – folytatta Martinez.
A naranccsal ellentétben a kisméretű gyümölcsökre, például a klementinre van kereslet.
„Az előállítás költségei magasabbak, mint a franciaországi eladásból befolyó összeg, annak ellenére, hogy az árak magasabbak, mint tavaly. Ebben az évben a citrusfélék ágazata egy hatalmas veszteségtől szenved.
– tette hozzá Martinez.


