A jó hitelnek nem kell cégér
„Hosszú távú együttműködési lehetőséget látunk a HNT-val kötött megállapodásban”- olvasható beszélgetésünk Hollósi Dáviddal, a Takarék Agrár Igazgatóság vezetőjével. „Azért alakult az agrár igazgatóságunk, mert banki szempontból speciális területről van szó.
Tény, hogy kevesebb nagy üzemméretű szereplővel találkozni ezen a területen, mint például a szántóföldi növénytermesztésben. A takarékszövetkezetek érdemben növelni kívánják a részesedésüket az agrárhitel-piacon, középtávon az agrárium és az élelmiszeripar egyik vezető piaci szereplőjévé szeretnének válni mind a finanszírozás, mind az ügyfélszám tekintetében.”
Új borpiaci év, új piacszervezési intézkedés
Augusztus 1-jével megkezdődött a 2018/2019. borpiaci év. A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) az új borpiaci év kezdetére, egyben az ország egyes részein már megkezdődött szüretre tekintettel ismételten összehívta a szőlő-bor ágazat szempontjából kiemelt jelentőségű szervezeteket összefogó tanácsadó testületet, a Szakmaközi Bizottságot. Az augusztus 2-án megtartott ülés legfőbb célja az volt, hogy a résztvevők áttekintsék és értékeljék a HNT által a szürethez kapcsolódóan hatályba léptetett új piacszervezési intézkedéssel kapcsolatos első tapasztalatokat.
Tartalommarketing borászatok számára
Visszatérő gondolat a bormarketingben, de ezen a ponton újra érdemes kihangsúlyozni, mennyire szerencsések a borral foglalkozók, hogy a szőlőművelés, a borkészítés és az e köré felépülő színes borvilág tele van olyan témával, ami érdekli a fogyasztókat.
A tartalommarketingnek – angol kifejezéssel élve: content marketingnek – pedig pont ez a lényege. Ez egy olyan marketingstratégia, amelynek keretében következetesen értékes és releváns tartalmat adunk át a célközönségünknek. Mi lehet a tartalom? Klasszikus példa erre a blogbejegyzés, a cikk, de ide sorolhatóak a képek és a videók is.