A flaschenpost egy münsteri központú, 2016-ban alapított és gyorsan növekvő italszállítási szolgáltatás, amely jelenleg 23 német városban működik. A megrendeléseket egy alkalmazáson keresztül lehet leadni, és az italokat 120 percen belül ingyen szállítják.
A cég ma mintegy 7000 embert foglalkoztat, járművezetőket és raktári dolgozókat, és már létrehozta saját víz- és sörmárkáit is, amelyek az értékesítés 15% -át teszik ki. A startup állítólag csak októberben mintegy 27 millió euró árbevételt ért el.
A házhoz szállítás olyan szolgáltatás, amely nem meglepő módon fellendült a koronavírus-járvány kezdete óta. Legyen szó a szupermarketek háztól házig szállításáról vagy elvihető ételekről, az ezen a területen dolgozó induló vállalkozások azon kevesek közé tartoznak, amelyek profitáltak a jelenlegi környezetből – és ezek közé tartozik a flaschenpost is.
A t3n német kiadvány szerint egyébként a flaschenpost már a járvány kitörése előtt is gyorsan növekedett, értékesítése 2018 és 2020 között megháromszorozódott, és ez a gyors növekedés volt az, ami lenyűgözte Dr. Oetker-t. Ezért is fizették ki az éves forgalom háromszorosát vételárként.