0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. november 14.

Influenszerekkel igyekeznek növelni a Z generáció burgonyafogyasztását

A világ népességének több mint negyedét teszi ki a Z generáció, melynek tagjai jelenleg 18-28 évesek.

A Potato USA szervezet legfrissebb tanulmánya szerint ez a korosztály már most sok burgonyát fogyaszt, és ez még növelhető, ha megismertetik velük a burgonya táplálkozási értékeit, valamint könnyű, kényelmes elkészítési módjait.

A felmérés alapján a Z generáció 76%-a követi rendszeresen a Tik-Tok, 66%-a pedig az Instagram felületét, ezért az egyik marketingkampányban ezeken a csatornákon igyekeznek elérni őket influenszerek bevonásával.

Fotó: Nadin Sh
A Potatoes USA januárban ilyen módon a burgonya tápanyag-összetételéről és fogyasztásának módjairól tett közzé tartalmakat ezeken a felületeken, amelyek több mint 600 ezer látogatót vonzottak a burgonyát népszerűsítő PotatoGoodness.com oldalra.

A második kampányban fizetett Pinterest-hirdetéseket jelentettek meg, mert a Pinterest aktív felhasználóinak 40%-át ez a korosztály teszi ki, a harmadik kampány pedig a Spotifyon keresztül történt, itt a vártnál jóval több fogyasztót értek el.

A Potato Goodness weboldalon megtalálható receptek közül jelenleg a 18-28 éves fiatalok körében az almás-fűszeres burgonyatortán kívül a pepperonis- burgonyás pizza és a ropogós „Buffalo” burgonyanuggets volt a legnépszerűbb.

Forrás: Kertészet és Szőlészet/freshplaza.com

Szaklap, amelyben a cikk megjelent: