A Potato USA szervezet legfrissebb tanulmánya szerint ez a korosztály már most sok burgonyát fogyaszt, és ez még növelhető, ha megismertetik velük a burgonya táplálkozási értékeit, valamint könnyű, kényelmes elkészítési módjait.
A felmérés alapján a Z generáció 76%-a követi rendszeresen a Tik-Tok, 66%-a pedig az Instagram felületét, ezért az egyik marketingkampányban ezeken a csatornákon igyekeznek elérni őket influenszerek bevonásával.
A második kampányban fizetett Pinterest-hirdetéseket jelentettek meg, mert a Pinterest aktív felhasználóinak 40%-át ez a korosztály teszi ki, a harmadik kampány pedig a Spotifyon keresztül történt, itt a vártnál jóval több fogyasztót értek el.
A Potato Goodness weboldalon megtalálható receptek közül jelenleg a 18-28 éves fiatalok körében az almás-fűszeres burgonyatortán kívül a pepperonis- burgonyás pizza és a ropogós „Buffalo” burgonyanuggets volt a legnépszerűbb.