0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2025. augusztus 19.

Trappista sajt? Csak, ha magyar!

A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista sajt fogyasztásának ösztönzésére, ismertségének növelésére és jó hírnevének visszaállítására.

Az éves kampány célja, hogy hiteles és egyszerű üzeneteken keresztül érzelmi kötődést alakítson ki a fogyasztók és a trappista sajt között.

Fotó: Tej Terméktanács
A kampány központi vizuális eleme a most bemutatott Sajtszív védjegy, amely minden kommunikációs felületen megjelenik.

A logó nem csupán egy arculati elem: a védjegy a magyar eredetet, a hagyományokat, az otthonosság érzetét és a minőséget képviseli. A Sajtszív egyben a magyar sajtok összefogó, kohéziós szimbóluma.

Az intenzív kampány július végéig tart, és többcsatornás kommunikációval szólítja meg a fogyasztókat:

• országos bannerhirdetésekkel,

• televíziós reklámkampánnyal,

• a trappista gyártását bemutató edukációs kisfilmmel,

• influencer együttműködésekkel,

valamint ismeretterjesztő, oktató jellegű közösségi média posztokkal hirdeti a sajtfogyasztás fontosságát.

A kampány központi platformja a Sajtszív weboldala, amely minden kommunikációs csatornán megjelenik, és közvetlen kapcsolatot teremt a fogyasztók és a kampány fő üzenetei között. A honlap kiemelt figyelmet fordít a forgalomban lévő Sajtszív védjeggyel ellátott tejtermékek bemutatására.

A Terméktanács bízik benne, hogy a kampány erősíti a hazai trappista sajt presztízsét, és újraértelmezi annak helyét a magyar háztartásokban.
Forrás: Tej Terméktanács sajtóközlemény

Magazin ajánló: