0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2025. szeptember 23.

A márkaépítés fontos eleme a közvetlen értékesítés

A Délalföldi Kertészek Szövetkezete rendszeres résztvevője az OMÉK-nak. Idén is látványos standon kóstoltatják termékeiket, és aki szeretne vásárolhat is a neki legjobban ízlő paradicsom- vagy paprikafajtából.

A DélKerTéSZ friss paradicsomjaival, paprikáival sok áruházláncban találkozhatunk, hazánk egyik legnagyobb zöldség-gyümölcs termelői szervezetének ugyanis a kiskereskedelmi láncok a legfőbb vevői. A tész azonban fontosnak tartja a fogyasztókkal való közvetlen kapcsolatok kiépítését is, amire kiváló alkalom az OMÉK-on való megjelenés, mondta kérdésünkre Gyuricza Kitti, a szövetkezet marketingvezetője.

Segít eloszlatni a tévhiteket

„Sokak érkeznek úgy a standra, hogy már ismerik, vásárolják termékeinket, a személyes találkozás azonban tovább mélyíti a bizalmat. Itt ráadásul sokféle paradicsom- és paprikatípust kóstolhatnak, így könnyebb eldönteni, melyik felel meg leginkább az ízlésüknek, amiből aztán helyben vásárolhatnak is. A válaszaik pedig nekünk is értékesek, hiszen közvetlen visszajelzést kapunk, melyek a leginkább kedvelt típusok, fajták.

A zöldségek termesztése iránt érdeklődőknek azt is meg tudjuk mutatni, milyen technológiát alkalmaznak kertész tagjaink.

Legnagyobb beszállítónkkal, az Árpád-Agrár Zrt.-vel együttműködésben felállított kis fóliasátorban láthatják milyen közegben nevelkednek a növények, a kihelyezett poszméh kaptárral pedig azt hangsúlyozzuk, hogy a termesztés során a biológiai megoldásokra támaszkodnak a kertész tagjaink. Ezzel számos tévhitet tudunk eloszlatni”.

Egy kis fóliasátrat is felállítottak, hogy megértsék az érdeklődők a technológiát
Fotó: Rimóczi Irén

A DélKerTÉSZ a szentesi telephelyén Lecsó Liget néven nyitott üzletet tavaly ősszel, idén június közepén indított webshop-jának köszönhetően pedig már az ország bármely szegletében házhoz kaphatják a fogyasztók a friss paradicsomot vagy paprikát. Ezek az értékesítési csatornák csak kis szegletei a tész zöldségforgalmazásának, a márkaépítésben azonban nagyon fontos szerepet játszanak. Az áruházak ugyanis mindinkább növelik a saját márkás termékek arányát, így az ott kínált zöldségeken kisebb hangsúllyal jelenik meg a termelő, és ottani nagy kínálatból a vevők más preferenciák alapján választanak.

A friss zöldségek-gyümölcsök online vásárlása még nem olyan elterjedt, mint a többi élelmiszeré, de ezekből is növekszik az igény. Erre alapozva döntött a DélKertész a webshop elindításáról. Egyelőre 3 és 5 kilogrammos, tematikusan összeállított boxokat rendelhetnek a fogyasztók, attól függően, hogy éppen grillezéshez, lecsó készítéséhez vagy szendvicsekhez szeretnének paprikát, paradicsomot vásárolni.

A közvetlen értékesítés előnye, hogy szórólapot, kuponkódot, receptet is tudnak társítani a termékhez, illetve a honlapon dietetikus tanácsait is olvashatják a fogyasztók.
Forrás: magyarmezogazdasag.hu

Magazin ajánló: