0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2025. október 20.

Repülés helyett ebéd a fedélzeten

A repülőutak csökkenése miatt alternatív megoldásokat keresnek a légitársaságok, a Singapore Airlines például luxuséttermmé alakította át az egyik legnagyobb gépét, és házhoz szállítja a cateringet, hogy ne veszítse el a kapcsolatot a vírus miatt a repülésről lemondani kényszerülő ügyfelekkel.

A Singapore Airlines nem rendelkezik belföldi hálózattal, és a határok lezárása miatt súlyos anyagi veszteségeket szenved. Az alkalmazottainak nagy részétől megválni kényszerülő vállalat vezetése több alternatívát dolgozott ki az életben maradásra, például túrákat kínál oktatási központjában, hogy az érdeklődők megismerjék a a géptípusokat, a pilóták a műszaki személyzet és a légiutas kísérők  munkáját, valamint  igénybe vehetik a repülési szimulátort a repülés szerelmesei, akik most kénytelenek lemondani erről az élményről.

Emellett különleges szolgáltatást vezet be október elejétől az innovatív cégvezetés, luxusétteremmé alakította a legnagyobb gépét.

Azok, akik a világ legnagyobb utasszállító repülőgépén, az emeletes A380 fedélzetén kívánnak vacsorázni, választhatnak a különböző kabinosztályok és a nemzetközi szakácsok, valamint a helyi sztárséfek által tervezett menük között.

Ha az ügyfelek úgy döntenek, hogy inkább az otthonukban fogyasztanák el a kiválasztott menüt, azt a légiutas kísérők házhoz szállítják, ami mellé üdvözlő videókat, útmutatásokat kapnak az edények melegítéséről és a szervírozásról, valamint egy speciálisan összeállított felvételt a fedélzeti élmények pótlásához – közölte a légitársaság.

A példa nem egyedüli, a

Thai Airways bangkoki központjának kávézóját pedig repülőgép fedélzetté építette át. A belépők továbbra is találkozhatnak a légiutas-kísérővel, akik egyenruhában üdvözlik őket,

amikor megjelennek az étteremben, amit repülőgép alkatrészekkel és ülésekkel díszítettek, hogy hiteles hangulat kísérje a kávézás és étkezés élményét.

A nyugdíjas repülőgépek étteremmé történő átalakítása nem új koncepció, de az aktív repülőgépek ilyen célokra történő felhasználása azt mutatja, hogy a légitársaságok kemény pénzügyi nyomás alatt vannak, és az utasforgalom várhatóan 2024-ig nem tér vissza a pandémiát megelőző szintre.

Forrás: magyarmezogazdasag/samchui.com