0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. április 19.

Ütős TV-reklámokkal népszerűsítik a hazai termékeket

Újabb fontos állomásához érkezett a "Vedd a hazait! Védd a hazait!" elnevezésű kampány, melyet a Magyar Termék Nonprofit Kft. indított útjára idén tavasszal. Immáron TV-reklámok is hirdetik, hogy aki magyar terméket vásárol, munkahelyek ezreinek megőrzéséhez járul hozzá. A kampány részleteiről a szervezők online sajtótájékoztatóban számoltak be.

Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője a cég eddigi legsikeresebb marketing akciójaként jellemezte a márciusban, a koronavírus-járvány magyarországi megjelenését követően útjára indított „Vedd a hazait! Védd a hazait!” elnevezésű kampányt.

Ennek célja, hogy felhívják a fogyasztók figyelmét arra, mennyire fontos, hogy a krízishelyzet közepette magyar termékeket vásároljanak,

hiszen ha így tesznek, azzal munkahelyek ezreinek megőrzéséhez járulnak hozzá.

A közösségi médiumok felületein elindult akció csakhamar nagy népszerűségre tett szert a legkülönfélébb cégek körében is – közel 100 vállalkozás csatlakozott hozzá –, akik saját kampányaikban is felhasználták a fent említett szlogent, mely idővel az üzletek terében, kereskedelmi láncok akciós újságjaiban, vagy éppen óriásplakátokon is helyet kapott. A szervezők mindehhez kapcsolódóan nyáron egy jótékonysági kampányt is indítottak, ami keretében 26, a Magyar Termék védjegyet használó cég ajánlott fel adományt rászoruló családok számára.

Benedek Eszter szavai szerint a kampány egyfajta mozgalommá nőtte ki magát, éppen ezért úgy döntöttek, ez év őszén újabb fontos lépést tesznek: egy TV-kampányon kezdtek dolgozni, melynek azt a fő üzenetet szánták, hogy bár a fogyasztók sokfélék, az mindenképpen közös bennük, hogy magyar termékek vásárlásával a hazai vállalkozások megmaradását, a munkahelyek megőrzését támogatják.

„Rövid idő alatt 23 cég csatlakozott az országos kampányhoz, amit a TV2 csatornáin indítottunk el november 4-én, s hat héten keresztül, december 13-ig fut majd reklámsport formájában” – magyarázta, hozzátéve, hogy a kampány a közösségi médiában is helyet kap.

A 6 darab, egyenként 20 másodperc hosszúságú spot a KNK PR&Media Kft. szakembereinek munkáját dicséri. A reklámcég ügyvezetője, Knapcsek Katalin elmondta, ezekben olyan helyzeteket jelenítenek meg, melyekkel a fogyasztók gyakran szembesülnek a vásárlásaik során, s fontosnak tartották, hogy pozitív érzeteket keltsenek a nézőkben, így a vidám, frappáns csattanó is részüket képezi.

A kampányhoz az MCS Vágóhíd Zrt. – a cég a Bonafarm Csoport stratégiai partnere és egyben a csoporthoz tartozó Pick Szeged Zrt. alapanyag-beszállítója – is csatlakozott. Éder Tamás, a vállalat igazgatósági tagja elmondta, jó ötletnek tartják, hogy a kampány a járvány okozta bizonytalan időszakban humorral vegyítve igyekszik eljuttatni fő üzenetét a fogyasztókhoz, akik tudatos vásárlásukkal a magyarországi ellátási és értékesítési láncban dolgozókat és családjaikat támogatják.

Hasonlóképpen vélekedett Dobrovoczky István, az Alföldi Tej Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója is, aki egyúttal örömének is hangot adott, mivel tapasztalataik azt mutatják 3-4 évvel ezelőtt elindult egy tendencia, miszerint a magyar fogyasztók egyre inkább a hazai termékek mellett teszik le voksukat. Éppen ezért a Magyar Termék Nonprofit Kft. kezdeményezéseit a jövőben is támogatni kívánják.

Forrás: magyarmezogazdasag.hu