0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. április 20.

Az 5 legjobb nassolnivaló immunrendszer erősítéshez

Télen mindennél fontosabb szervezetünk ellenálló-képességének támogatása. Ebben elengedhetetlen szerepet játszik a kiegyensúlyozott táplálkozás, melynek az egészséges ropogtatnivalók is éppúgy részét képezik, mint a változatos főétkezések.
A mértékletes édességfogyasztással akár még egészségünket is támogathatjuk

Egészségünk támogatása szempontjából az alábbi öt élelmiszer remekül ellátja a feladatot. Ráadásul nem csak értékes tápanyagban gazdagok, de ízük is fantasztikus – írja a cleanplates.com.

Mandula

Az olajos magfajta nem véletlenül érdemelte ki a szuperélelmiszer jelzőt.

Magas E-vitamin és antioxidáns tartalmának köszönhetően védelmet biztosít sejtjeinknek a szabad gyökökkel szemben, valamint immunrendszerünket is támogatja.

Rostban, fehérjében és egészséges zsírokban gazdag, ezek mind-mind hozzájárulnak szervezetünk egészséges működéséhez.

Házi granolát is készíthetünk mandulával

Görög joghurt

A görög joghurt probiotikumban gazdag élelmiszer, így fogyasztása rendkívül jót tesz emésztőrendszerünknek, segíti immunrendszerünk megfelelő működését.

A probiotikumok nem mások, mint a belekben élő jótékony baktériumok, melyek fontos részét képezik bélflóránknak.

A görög joghurt remek fehérjeforrás, fogyasztása után sokáig jóllakottak maradunk, kellő energiát biztosít a napi teendőink elvégzéséhez.

Válasszuk a natúr, cukrozatlan verziót, melyet aszalt gyümölcsökkel ízesíthetünk

Áfonya

Az áfonyában található C-vitamin fontos szerepet játszik a fehérvérsejt-képződésben, amelyek segítenek legyőzni a kórokozókat.

Rendszeres fogyasztásával természetes úton gondoskodhatunk a megfelelő C-vitamin bevitelről. Görög joghurttal és egy marék mandulával fogyasztva remek uzsonna!

Szénhidrát- valamint zsírforrás hozzáadásával laktató nassonlivalót készíthetünk belőle

Narancs

A narancs és valamennyi citrusféle bőségesen ellátja szervezetünket C-vitaminnal.

Flavonoidokban, azaz antioxidáns és gyulladáscsökkentő hatással bíró növényi vegyületekben is gazdagok, ezek pedig immunrendszerünk erősítése mellett a szervezetben fellépő gyulladásos folyamatok legyőzését is támogatják.
Igazi téli csemege

Étcsokoládé

Csokoládéval az egészségünkért? Miért is ne!

Az étcsokoládé ugyanis immunerősítő, gyulladásgátló flavanolokat tartalmaz, ezért a mértékkel történő minőségi étcsokoládé-fogyasztás kedvezően hat testünkre.

Olyat válasszunk, amely legalább 70%-os kakaótartalommal bír, ugyanis ezek tartalmazzák kellő mennyiségben az említett jótékony növényi vegyületeket.

Minél magasabb arányban van benne kakaó, annál jobb
Forrás: cleanplates.com

Magazin ajánló: