A Coca-Cola április 8-án kezdte meg a Marvel Univerzum szereplőit ábrázoló Coca-Cola dobozok bevezetését Észak-Amerika, Latin-Amerika, Európa, Kína, Japán és az ázsiai csendes-óceáni térség több mint 50 országában.
„A Coca-Cola hosszú múltra tekint vissza a Disneyvel, ez egy újabb izgalmas és kreatív együttműködés” – nyilatkozta Islam ElDessouky, a Coca-Cola Trademark kreatív stratégiáért és tartalomért felelős globális vezetője.
A Coca-Cola új reklámfilmje
A Coca-Cola x Marvel: A hősök című reklámfilmben a Marvel-univerzum több mint 30 szereplőjének egyedi illusztrációi láthatók a Coca-Cola és a Coca-Cola Zero Sugar palackokon, a Hangyaembertől Amerika Kapitányig.
A beolvasható QR-kódok minden egyes hős vagy gonosztevő esetében kiterjesztett valóság animációs élményt nyit meg, emellett exkluzív nyereményekre is van lehetőség, többek között Disney Cruise nyaralásra, dedikált emléktárgyakra és sok másra – jegyezte meg a Coca-Cola.
A kampány digitális karaktergyűjteményeket, out-of-home tartalmakat és exkluzív árucikkeket is tartalmaz a CokeStore.com oldalon.
„A Coca-Colával kötött vállalati szövetségünk egyedülálló módon lehetővé tette számunkra, hogy valami rendkívül innovatívat fejlesszünk ki az iparágon belül” – mondta Mindy Hamilton, a The Walt Disney Company globális marketingpartnerségekért felelős alelnöke.