0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. december 3.

Ikonikus márka partnere lett a magyar család péksége

A Coca-Cola résztulajdonában lévő Casa del Caffé Vergnano vendéglátóipari partnere lett a Félegyházi Családi Pékség, amely így prémium kategóriás kávémárkával fejlesztheti a szolgáltatásait.

A hosszú távra szóló együttműködés alapján a Coca-Cola HBC Magyarország korszerű eszközökkel, szakértői tanácsadással, szakmai képzésekkel és szervizeléssel támogatja a sütőipari vállalkozást, amely 90 saját üzletet működtet és 400 partnert szolgál ki  – közölte az olasz kávéipari társaság az MTI-vel.

péksütemény és kávé
Illusztráció/Designed by: Freepik

A közlemény szerint a partnerséget a Coca-Cola és a Caffé Vergnano kezdeményezte, a Félegyházi Családi Pékség pedig abban bízik, hogy a kávékülönlegességek, új termékpárosítások jelentősen növelhetik a forgalmukat.

A Coca-Cola szakértője szerint egy

jól megválasztott szezonális kávéreceptúra akár 15 százalékos növekedést is eredményezhet

– jegyezték meg.

A pékség vendégei évente csaknem másfél millió csésze kávét fogyasztanak, boltjaikban naponta 40-45 ezren vásárolnak, gyártósoraikon évente 35 ezer tonna termék készül, ezzel a társaság a magyar sütőipar mintegy 280 milliárd forintos forgalmából csaknem 10 százalékkal részesedik.

A cég központján, Kiskunfélegyházán 10 milliárd forint értékű zöldmezős beruházáson is dolgoznak, így új gyártóterük, hűtött csomagolójuk és fagyasztott raktáruk lesz. A fejlesztéssel 200 új munkahelyet teremtenek, jelenleg több mint 1400 alkalmazottat foglalkoztatnak.

Forrás: MTI

Magazin ajánló: