A hosszú távra szóló együttműködés alapján a Coca-Cola HBC Magyarország korszerű eszközökkel, szakértői tanácsadással, szakmai képzésekkel és szervizeléssel támogatja a sütőipari vállalkozást, amely 90 saját üzletet működtet és 400 partnert szolgál ki – közölte az olasz kávéipari társaság az MTI-vel.
A közlemény szerint a partnerséget a Coca-Cola és a Caffé Vergnano kezdeményezte, a Félegyházi Családi Pékség pedig abban bízik, hogy a kávékülönlegességek, új termékpárosítások jelentősen növelhetik a forgalmukat.
A Coca-Cola szakértője szerint egy
– jegyezték meg.
A pékség vendégei évente csaknem másfél millió csésze kávét fogyasztanak, boltjaikban naponta 40-45 ezren vásárolnak, gyártósoraikon évente 35 ezer tonna termék készül, ezzel a társaság a magyar sütőipar mintegy 280 milliárd forintos forgalmából csaknem 10 százalékkal részesedik.
A cég központján, Kiskunfélegyházán 10 milliárd forint értékű zöldmezős beruházáson is dolgoznak, így új gyártóterük, hűtött csomagolójuk és fagyasztott raktáruk lesz. A fejlesztéssel 200 új munkahelyet teremtenek, jelenleg több mint 1400 alkalmazottat foglalkoztatnak.