Ennek alapján kezdték el az együttműködést a SPAR Régiók Kincsei programmal, de VarjúGazda Éléskamrája is ebbe a tudatos értékesítési koncepcióba tartozik. Időközben a rokonság felhagyott a tejtermeléssel, ezért a környék kistermelőivel alakítottak ki új partneri viszonyt. A nagyobb felvásárlóktól eltérően, ahol a nyomott ár a fontos, ők büszkék arra, hogy a lehető legmagasabb felvásárlási árakat igyekeznek megadni, mert tisztában vannak az állattenyésztők nehéz helyzetével. Jogi értelemben véve a kistermelői kereteket is kinőtték, így alakultak EU üzemé. Naponta 1500 liter tehéntej feldolgozását végzik, és túrót, sajtot, körözöttet, tejfölt, joghurtot készítenek. A széles portfólió előnye, hogy számos magánvásárlói igénynek meg tudnak felelni, lehetőség nyílik termékfejlesztésre, hátránya viszont, hogy a termékek gyártmánylapja sokkal több, ami komolyabb odafigyelést igényel mind a készítés, mind az adminisztráció területén.
Ahogy a neve is utal rá, zsíros és nem fölözött tejből készül, ami ritkaság Magyarországon, ezért elég nagy igény van rá. Számukra fontos volt, hogy megmaradjanak a tradicionális módszereknél a túró készítése során is. Ennek eredményeként az ebből készült körözöttnek teljesen más íze, textúrája, kinézete van. A termékek minősége mellett az EU-s üzembe történő átköltözéskor értékesítési stratégiát határoztak meg, ebbe passzolt bele a VarjúGazda Program. Azért is jelentkeztek, mert jónak találták a kezdeményezést, hiszen jó olyan partnerekkel együtt dolgozni, akik valóban támogatják a kisebb gyártókat, termelőket azáltal, hogy termékeiket felhasználják. Gazdasági szinten nézve is a hazai alapanyagok használata számos előnnyel jár, hiszen a hazai gazdaság közös erősítése mindenkinek gyümölcsöző. Az említett étteremcsaládnál ez a szemlélet és elhívatottság megvan.