Mint arról korábban beszámoltunk, elindult a Magyar Termék Nonprofit Kft. legújabb kampánya, melynek alapját azok a rövid, humoros TV-reklámok képezik, amik az egyik hazai kereskedelmi csatornán hirdetik, hogy aki magyar terméket vásárol, munkahelyek ezreinek megőrzéséhez járul hozzá. A koronavírus-járvány okozta krízishelyzet közepette a világ legkülönbözőbb pontjain indultak s indulnak hasonló kezdeményezések, így például
A több televíziós csatornán, rádiókban, illetve a digitális és írott sajtóban is elindult kampány arra ösztönzi az ausztrálokat, hogy az egyre inkább esedékes karácsonyi menüt lehetőség szerint helyi élelmiszerekből, ausztrál gazdák által előállított alapanyagokból készítsék majd el. Andrew Hicks, a vállalat marketing igazgatója nyilatkozatában hangsúlyozta, hogy bár a 2020-as évet rendkívüli kihívások jellemzik, az is elmondható, hogy a segítőkészség és a nagylelkűség idén minden eddiginél nagyobb méreteket ölt az ausztrálok körében.
Az ünnepi kampány részeként a Woolworths jótékonysági akciót is szervez, melynek keretében 6 millió adag ételt osztanak szét a rászorulók között. Internetes felületeiken karácsonyi recepteket és hasznos tippeket tesznek közzé, illetve piacra dobnak egy új, ausztrál alapanyagokból készült desszertkülönlegességet is.
youtube://v/4M3kP8D81Oo