
A hiteles tartalmakat a kampányhoz csatlakozó szakértők szavatolják. Szabó Adrienn dietetikus a tudományos alapokat ismerteti, míg a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara agrárszakértői a gazdálkodási folyamatokat mutatják be közérthető módon.
A termelők és fogyasztók közti bizalmat erősítheti a közvetlen vásárlás, ezért ösztönzik és támogatják a helyi piacok létrehozását és működtetését. A termelői piacok a hagyományok ápolásának is kiemelt színterei. A magyar termelőknek és élelmiszeripari cégeknek van képessége rá, hogy biztonságos élelmiszerekkel lássanak el bennünket, fontos azonban, hogy a fogyasztók is meglássák azok értékét.
A kampány célja, hogy tényekre alapozva helyreállítsák a bizalmat elsősorban az állati eredetű termékek iránt, valamint, hogy hosszú távú párbeszédet teremtsenek az agrárium szereplői és a társadalom között.
ezért az online térben, influenszerek közreműködésével közvetítik a hiteles információkat, valamint a kampány folyamatosan frissülő weboldalát is célszerű követni.

Fotó: Lévai Zsolt/NAK