0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2025. december 2.

„Pánikmentesítő” facebook-kampány a vírustalan olasz zöldség mellett

Az zöldség-gyümölcs ágazatban érdekelt olasz nők szövetsége megelégelte, hogy jóformán hozzáérni sem mernek az áruhoz a vevők, ha kiderül, hogy honnan származik. A közösségi médiában indított kampányuk célja, hogy tudatosítsák: a koronavírus semmilyen formában nem rontja az olasz zöldség és gyümölcs minőségét.

A kampány lényege, hogy aki ki szeretné fejezni az ügy melletti kiállását, az a

Facebook- vagy Instagram-profilképe köré illesztheti

az itt látható, „Io sostengo l´ortofrutta italiana“, vagyis támogatom az olasz zöldséget és gyümölcsöt üzenetet hordozó grafikát (itt tölthető le).

„A dolog üzenete nagyon egyszerű, és az EFSA (Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság) állásfoglalása is megerősítette:

élelmiszerrel nem terjed a koronavírus.

Ezért kezdtünk a kampányunkba, hogy a Facebookon és az Instagramon erősítsük a fogyasztói tudatosságot, illetve az egészséges élelmiszerekbe vetett bizalmat” – fogalmazták meg a szervezők.

A német fruchthandel.de portál arról számolt be, hogy a március 2-én indult kampányhoz

pár napon belül több ezer olasz és külföldi felhasználó csatlakozott,

ami biztató jel arra nézve, hogy mennyien érdeklődnek a téma iránt.

A szervező, az Associazione Nazionale Le Donne dell’Ortofrutta a teljes olasz zöldség-gyümölcs ágazat „női arcát” reprezentálja. Tagjai rendkívül sokfélék, a termesztéstől kezdve a gasztronómián, az értékesítésen át a kommunikációig rendkívül sokféle területen dolgoznak, egy a közös bennük: mindennapi munkájuk része a zöldség és a gyümölcs.

Forrás: magyarmezogazdasag.hu