A kampány lényege, hogy aki ki szeretné fejezni az ügy melletti kiállását, az a
Facebook- vagy Instagram-profilképe köré illesztheti
az itt látható, „Io sostengo l´ortofrutta italiana“, vagyis támogatom az olasz zöldséget és gyümölcsöt üzenetet hordozó grafikát (itt tölthető le).
„A dolog üzenete nagyon egyszerű, és az EFSA (Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság) állásfoglalása is megerősítette:
élelmiszerrel nem terjed a koronavírus.
Ezért kezdtünk a kampányunkba, hogy a Facebookon és az Instagramon erősítsük a fogyasztói tudatosságot, illetve az egészséges élelmiszerekbe vetett bizalmat” – fogalmazták meg a szervezők.
A német fruchthandel.de portál arról számolt be, hogy a március 2-én indult kampányhoz
pár napon belül több ezer olasz és külföldi felhasználó csatlakozott,
ami biztató jel arra nézve, hogy mennyien érdeklődnek a téma iránt.
A szervező, az Associazione Nazionale Le Donne dell’Ortofrutta a teljes olasz zöldség-gyümölcs ágazat „női arcát” reprezentálja. Tagjai rendkívül sokfélék, a termesztéstől kezdve a gasztronómián, az értékesítésen át a kommunikációig rendkívül sokféle területen dolgoznak, egy a közös bennük: mindennapi munkájuk része a zöldség és a gyümölcs.


