Közösségi oldalakon hirdeti
A kertészetnek nincs webáruháza, hanem a Facebook Marketplace-re teszik fel a hirdetéseiket, fajonként külön-külön, ami elég rendhagyó módja a közvetlen értékesítésnek. Tavaly az első hirdetések megjelentetése után öt nappal már érkeztek a vevők, és egyharmaduk idén is visszatér. Volt, hogy hetenként 100 kilogramm padlizsánt szedtek le, amire kéthetes várólista volt. Szilárd vevőbázist kell felépíteni, hiszen a fogyasztónak és a kertészetnek egyaránt fontos a kiszámíthatóság.
Pullai Gábor azt vallja, ahhoz nincs elég ideje a kertésznek, hogy a termelés mellett a piacon áruljon, ezért értékesít ő az interneten. Vannak minimum rendelési egységek, uborkából ez 10 kilogramm, tehát a tőlük vásárlók főleg házi tartósítási céllal, nagyobb mennyiségeket vesznek. Kecskeméten és környékén vállalják a kiszállítást (mennyiségtől függően), illetve a kertészetben is át lehet venni a megrendelt zöldségeket.
