0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. június 21.

Az 5 legjobb alacsony cukortartalmú gyümölcs

Ha a zamatosság és a frissesség mellett a cukortartalom is szempont, válassza az alábbi 5 gyümölcsöt!

Kivi

7 g cukor/ 100 g gyümölcs

Nem csak, hogy alacsony cukortartalmú, de

akár már egy kivivel is fedezhetjük napi ajánlott C-vitaminbevitelünk jelentős részét.

Többféle karotinoid is megtalálható benne, mely fitonutriensek támogatják szemünk egészségét, ragyogóbbá varázsolják bőrünket. Sőt, még székrekedés esetén is jól jön.

kivi

Szamóca

7 g cukor/ 100 g gyümölcs

A szamóca a bogyós gyümölcsök koronázatlan királya, ráadásul már meg is jelent a boltok polcain. A kivihez hasonlóan C-vitamintartalom szempontjából is remekel, a viszonylag alacsony cukortartalmú kedvenc emellett

káliumban, antioxidánsokban és rostban is bővelkedik.

Fogyassza önmagában, hozzáadott cukor nélkül, vagy dobja fel salátáját zamatos szamócával.

szamóca

Görögdinnye

6 g cukor/ 100 g gyümölcs

A dinnye alacsony cukortartalmú tulajdonságát magas víztartalmának köszönheti.

Piros színét pedig a benne található likopinnak, mely antioxidáns hatású karotin segít felvenni a harcot a szabad gyökökkel szemben, csökkentve a krónikus megbetegedések kockázatát.

A gyümölcshúst kikanalazva a dinnye héja ráadásul mutatós tálként is újrahasználható gyümölcssalátákhoz.

görögdinnye

Forrás: magyarmezogazdasag.hu/eatingwell.com

Magazin ajánló: