0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. április 15.

Az 5 legegészségesebb, alakbarát édesség

Avokádós desszert? Miért is ne! Az alábbi 5 finomság tele van tápláló, egészségünket támogató alapanyagokkal. Hozzáadott cukrot nem tartalmaznak, de jó hír, hogy még a legnagyobb cukorrajongók sem tudnának ellenállni nekik.

Ha életmódváltás, netalántán súlyvesztés a cél, az édesség sokaknak jelent kihívást. Bár számos diétás terméket kínálnak az üzletek, ezek többnyire nem a legegészségesebbek. Természetesen a mértékletesség a legfőbb szempont, ám az se árt, ha egészségünket is támogatjuk nassolás közben. A SheFinds dietetikusa által ajánlott 5 desszertet kipróbálva pedig úgy fog édes szájának kedvezni, hogy közben értékes tápanyagokkal is ellátja szervezetét. Az pedig már csak hab a tortán, hogy mindezt anélkül, hogy súlya miatt kellene aggódnia!

Avokádós csokoládékrém

csokoládé krém

Ki ne csábulna el a lágy csokoládémousse láttán? A desszert hagyományos verziója bőven tartalmaz cukrot és kalóriát, ám könnyen elkészíthetjük a csokikrém egészséges változatát.

Nem más hozzá, mint avokádó, cukrozatlan kakaópor és magas kakaótartalmú étcsokoládé.

Miután felolvasztottuk a csokoládét, csupán össze kell kevernünk a hozzávalókat egy aprító vagy turmix segítségével.

Az avokádóban található egyszeresen telítetlen zsírsavak támogatják szívünk egészségét, eltelítenek, megfelelő szinten tartják vércukrunkat. A kakaó antioxidánsai pedig egyebek mellett vérnyomásunkat is segítenek optimalizálni.

A jó zsíroknak hála már egy kevés avokádókrém fogyasztásával is elérjük a jóllakottság-érzetet, így aztán nem fogunk túlzásba esni, feleslegesen sok kalóriát bevinni általa.

Kókusztejes chia puding

chia puding

A chia mag, másnéven aztékzsálya-mag tele van rosttal, fehérjével és egészséges zsírsavakkal, ezáltal támogatva egészségünket, garantálva a teltségérzetet.

A kókusztej szintén hozzájárul ehhez zsírtartalmával.

Öntsünk le pár evőkanál chia magot egy kis cukrozatlan kókusztejjel, tegyük hűtőbe pár órára. Adhatunk hozzá természetes édesítőszert, például steviát, de önmagában is fogyasztható. Bogyós gyümölcsökkel kiegészítve tökéletes alakbarát desszert.

Ha pedig valami igazán különlegesre vágyunk, kanalazzunk a tetejére egy kis házi sütőtökpürét!

Forrás: magyarmezogazdasag.hu/shefinds.com

Magazin ajánló: