0,00 HUF

Nincsenek termékek a kosárban.

2024. június 21.

Az 5 legjobb alacsony cukortartalmú gyümölcs

Ha a zamatosság és a frissesség mellett a cukortartalom is szempont, válassza az alábbi 5 gyümölcsöt!

Narancs

8 g cukor/100 g gyümölcs

C-vitamin mellett káliumban és folsavban is gazdag, szintén alacsony cukortartalmú termés. Ám vigyázzunk, mindez már nem mondható el dzsúsz-verziójáról, hiszen az jóval nagyobb koncentrátumban tartalmaz gyümölcscukrot.

Így hát lé helyett fogyasszuk inkább eredeti formájában.

Melyik gyümölcs cukortartalma magas?

Többek között a szőlő (15 g cukor/100 g gyümölcs), az ananász (15 g cukor/100 g gyümölcs), a banán (14 g cukor/100 g gyümölcs), a mangó (13 g cukor/100 g gyümölcs) és a szilva (10 g cukor/100 g gyümölcs) számít cukor szempontjából kevésbé előnyös választásnak. Ám egyéb, egészségtámogató összetevőik miatt ezek mértékletes fogyasztása is ajánlott.

Szénhidrát anyagcsere betegségekkel küszködők mindig egyeztessenek orvosukkal gyümölcsfogyasztásukkal kapcsolatban is!

szőlő

Forrás: magyarmezogazdasag.hu/eatingwell.com

Magazin ajánló: